Ismeretterjesztő tartalmak gyerekeknek a Da Vinci TV csatornáján

A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál. 

 

Megújult arculattal jelentkezik az ismeretterjesztő csatorna, melynek leghangsúlyosabb eleme az új név. Az egyedülálló oktatási csatornán külön műsorsávot kaptak a gyerekeknek szóló ismeretterjesztő tartalmak. A megújulással a csatorna tizedik születésnapját ünnepli.

Új megjelenést és ehhez kapcsolódóan újradefiniált műsorstruktúrát és albrandeket kapott az oktatási ismeretterjesztő csatorna, mely ezentúl Da Vinci TV néven fut.

A Da Vinci TV-n a Da Vinci Kids gyermekeknek szóló ismeretterjesztő műsorokat, míg az este 8 után jelentkező Da Vinci Learning továbbra is felnőtteknek szóló díjnyertes dokumentumfilmeket kínál.

Fókuszban a 6-12 éves kíváncsiak

A név- és márkafrissítés elsődleges oka a gyerekek és szüleik figyelmének erősebb megragadása. A Da Vinci Kids jobban kifejezi, milyen tartalmat, milyen idősávban és milyen célközönségnek kínál a csatorna. „Hatékonyabb párbeszédet szeretnénk folytatni a szülőkkel arról, hogyan hathat pozitívan a Da Vinci a családi életre, s így tenni elkötelezettebbé őket a csatorna iránt.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media ügyvezető igazgatója. A Da Vinci Kids célcsoportja a 6-12 éves korosztály, mely tanulási, befogadói szempontból a legfogékonyabb időszak.

Csodálkozz rá!

A Da Vinci Kids új szlogent is kapott: Csodálkozz rá minden nap! A szlogen azt hangsúlyozza, a hétköznapjainkban is rengeteg a felfedeznivaló, s mindenütt körülvesz bennünket a tudomány. A tanulás kikerül az osztályteremből, s minden korosztály játszva és kreatívan szerezhet új ismereteket a legjobb műsorok segítségével. A csatornán futó műsorok így a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.

„Hisszük, hogy a tanulás lehet szórakoztató és fontos élmény is egyszerre. Az arculatváltás célja, hogy örömet szerezzünk fiatalabb nézőinknek, és el is kötelezzük őket ismeretterjesztő tartalmaink iránt. – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media CEO.

Az új brand tehát új logóval, új adásba kerülő on-air elemekkel, új weboldallal és közösségi média felületekkel jelentkezik. A műsorokat 6 darab új ident köti össze és vezeti fel. Ezekben a történések ellentmondanak a fizika alapvető törvényeinek, s ezek a nem várt akciók adják a klipek játékosságát.

 

www.davincikids.tv

www.facebook.com/DaVinciKidsMagyarorszag

 

 

Felelős Szülők Iskolája

Rovat: Kiemelt

Címkék: , ,

A szerzőről

Kommentelés lezárva.


A honlapon található információk célja az egészségügyi ismeretek bővítése,
és szükség esetén nem helyettesíti a gyógyszerész, az orvos vagy más szakember felkeresését!
A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!